Biuro rachunkowe ADRIA Sp. z o.o. świadczy usługi najwyższej jakości z zakresu księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej przedsiębiorstw. Nasza oferta skierowana jest do średnich i małych firm z różnych branż. Naszymi Klientami są zarówno duże spółki kapitałowe jak i osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze. Działamy na terenie Krakowa i okolic. Istnieje możliwość odbioru dokumentów u Klienta.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a nasza współpraca oparta jest przede wszystkim na wzajemnym zaufaniu. Gwarantujemy zachowanie całkowitej poufności w zakresie wszelkich informacji dotyczących naszych Klientów, zarówno w okresie trwania umowy o świadczenie usług księgowych, jak i po zakończeniu współpracy.
Decydując się na powierzenie nam księgowości swojej firmy Klient oszczędza czas, który może poświęcić na jej rozwój. Udzielając nam pełnomocnictwa Klient uwalnia się od konieczności odwiedzania Urzędu Skarbowego oraz ZUS.
Nasze usługi wykonujemy w sposób rzetelny, profesjonalny i terminowy. Odpowiadamy na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe pytania naszych Klientów. Żadnych pytań nie zostawiamy bez odpowiedzi.
Naszą działalność prowadzimy w oparciu o licencję Ministra Finansów w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania – działalność naszego biura objęta jest obowiązkowym ubezpieczeniem OC.
Księgowość oraz kadry i płace prowadzimy przy użyciu programu komputerowego CDN OPTIMA, który daje możliwość przesłania każdemu Klientowi różnych szczegółowych zestawień przez Internet.
Misją Biura Rachunkowego ADRIA Sp z o.o. jest świadczenie kompleksowych i profesjonalnych usłuch księgowo-kadrowych.
Wychodzimy naprzeciw wymaganiom Stawiamy na wiedzę, innowacyjność, bezpieczeństwo oraz pełną satysfakcję Klientów. |
Każdy jest dla nas najważniejszy Każdy z naszych Klientów jest dla nas najważniejszy. Każdy z nich jest dla nas partnerem biznesowym. |
Indywidualne podejście nasza współpraca oparta jest przede wszystkim na wzajemnym zaufaniu. Obsługa Klienta odbywa się w miłej i przyjemnej atmosferze. |
Jesteśmy rzetelni, profesjonalni i terminowi Odpowiadamy na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe pytania naszych Klientów. Żadnych pytań nie zostawiamy bez odpowiedzi. |
Zawodowo księgowa, mgr rachunkowości UEK, posiadaczka certyfikatu MF do prowadzenia ksiąg rachunkowych. W pracy wykonuje cuda. Prywatnie matka i żona, posiadaczka psa i dwóch kotów. Rozgadana ekstrawertyczka otwarta na kolejne znajomości. Kocha podróże, góry, zapach skoszonej trawy i burze. Nie lubi siedzieć w miejscu.
Zawodowo księgowa, ukończyła Finanse i Bankowość, a także Rachunkowość na UEK, posiadaczka certyfikatu MF do prowadzenia ksiąg rachunkowych. W pracy dokładna, skoncentrowana na zadaniu. Zawiłości podatkowe to dla niej nie problem. Właścicielka dwóch kotów oraz kilku własnoręcznie zrobionych czapek. Prywatnie miłośniczka Włoch i języka włoskiego, podróży małych i dużych szczególnie jesienią.
Absolwentka UEK Zarządzanie Firmą i UJ Prawo Pracy, uwielbiająca kazusy pracownicze i zawiłości ZUS. Prywatnie żona, matka dwójki nastolatków, właścicielka czworonożnej Dolly. Na co dzień ceniąca zapach świeżo pieczonej szarlotki w gronie najbliższych i przyjaciół. Największą frajdę sprawiają kopanie w ziemi, kolekcjonowanie setki kwiatów, krzewów i drzew, wędrówki górskie i zakwasy Wśród znajomych ksywa - "Maja w ogrodzie".
Absolwentka ekonomii UEK. W trwałym związku z księgowością od paru lat. Prace wykonuje sumiennie i rzetelnie. Prywatnie miłośniczka dobrej książki (zwłaszcza kryminałów), zajęć fitness oraz wędrówek górskich. Lubi poznawać nowych ludzi, dużo się uśmiechać oraz jeść niezliczoną ilość czekolady.
Absolwentka UEK Rachunkowość i rewizja finansowa oraz doradztwo podatkowe, posiadaczka certyfikatu głównego księgowego uzyskanego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, w praktyce zawodowej od 2010 roku, dążąca do realizacji wysoko stawianych sobie celów zawodowych jak i osobistych. Na co dzień kochająca żona, miłośniczka spacerów, rock’n’rolla, sernika i opiekunka psiaka rasy basset hound.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ze specjalnościami: rachunkowość i rewizja finansową oraz prawo pracy i ubezpieczenia społeczne.Powierzoną pracę wykonuje rzetelnie oraz z uśmiechem. Po godzinach oddaje się swoim pasjom jako: ekspert opalania natryskowego, stylistka brwi i rzęs, oraz wizażystka.
W firmie Adria odpowiada za profesjonalne działanie biura. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. rozrachunków oraz windykacji. Stale podnosi swoje kwalifikacje, przez uczestnictwo w różnych branżowych szkoleniach. Zawsze profesjonalnie i z uśmiechem podchodzi do powierzonych zadań.Prywatnie szczęśliwa mama, miłośniczka podróży i włoskiego jedzenia. Wolne chwile poświęca na fotografię, spacery oraz czytanie książek.
Ceny naszych usług są negocjowane indywidualnie z każdym Klientem.